Huisregels
-
Laat de hond nog eens buiten voor u hem/haar naar het trimsalon brengt, zo vermijden we ongelukjes.
-
Zorg dat u op tijd komt, dit is voor beiden leuk.
-
Indien u meer dan 15 minuten te laat bent, zal de afspraak geannuleerd worden. Dan sluit u achteraan de rij terug aan voor een nieuwe afspraak. Indien dit meermaals gebeurt, kan ik weigeren uw hond nog te trimmen en kosten in rekening brengen.
-
Baasjes komen de hond afzetten en weer ophalen, zo blijft de hond rustiger.
-
Plan tijdig nieuwe afspraken in, om teleurstellingen te voorkomen.
-
Bij medische problemen, graag een seintje. Vb.: epilepsie, vlooien, allergieën, gewrichtsklachten, ...
-
Zorg dat de hond vlooienvrij is voor de afspraak of laat het me zeker weten. Indien ik dit niet weet op voorhand, ben ik genoodzaakt een supplement van 25€ aan te rekenen voor de vlooienbehandeling en het desinfecteren van het trimsalon.
-
Trimsalon Diely heeft het recht om een trimbeurt te weigeren.
-
Klachten dienen 48 uur na de trimbeurt gemeld te worden en duidelijk omschreven worden; er wordt dan in samenspraak naar een oplossing gezocht.
-
Bij klachten is Trimsalon Diely nooit verplicht geld terug te betalen.
-
Kunt u de afspraak niet halen? Laat het me zeker 24 uur op voorhand telefonisch weten. Zo niet, wordt een vergoeding van 50% aangerekend.
-
Indien de afspraak niet wordt geannuleerd en er wordt niet opgedaagd, wordt de volledige trimbeurt in rekening gebracht.
-
Indien u een afspraak maakt bij mij, gaat u automatisch akkoord met de huisregels.