top of page

Huisregels

  • Laat de hond nog eens buiten voor u hem/haar naar het trimsalon brengt, zo vermijden we ongelukjes.

  • Zorg dat u op tijd komt, dit is voor beiden leuk. 

  • Indien u meer dan 15 minuten te laat bent, zal de afspraak geannuleerd worden. Dan sluit u achteraan de rij terug aan voor een nieuwe afspraak. Indien dit meermaals gebeurt, kan ik weigeren uw hond nog te trimmen en kosten in rekening brengen. 

  • Baasjes komen de hond afzetten en weer ophalen, zo blijft de hond rustiger.

  • Plan tijdig nieuwe afspraken in, om teleurstellingen te voorkomen.

  • Bij medische problemen, graag een seintje. Vb.: epilepsie, vlooien, allergieën, gewrichtsklachten, ...

  • Zorg dat de hond vlooienvrij is voor de afspraak of laat het me zeker weten. Indien ik dit niet weet op voorhand, ben ik genoodzaakt een supplement van 25€ aan te rekenen voor de vlooienbehandeling en het desinfecteren van het trimsalon. 

  • Trimsalon Diely heeft het recht om een trimbeurt te weigeren.

  • Klachten dienen 48 uur na de trimbeurt gemeld te worden en duidelijk omschreven worden; er wordt dan in samenspraak naar een oplossing gezocht. 

  • Bij klachten is Trimsalon Diely nooit verplicht geld terug te betalen.

  • Kunt u de afspraak niet halen? Laat het me zeker 24 uur op voorhand telefonisch weten. Zo niet, wordt een vergoeding van 50% aangerekend.

  • Indien de afspraak niet wordt geannuleerd en er wordt niet opgedaagd, wordt de volledige trimbeurt in rekening gebracht. 

  • Indien u een afspraak maakt bij mij, gaat u automatisch akkoord met de huisregels.

bottom of page